2013-02-06

wszystko, co kocham

hello, hello!

dzisiaj chciałam Wam pokazać najnowszą kartkę ślubną. nowy, miętowy papier bardzo mi ślubnie spasował, a uważam, że z białym komponuje się idealnie. wyszło coś takiego:





co o tym sądzicie?

chciałabym też się przyłączyć do foto-gry na Art Piaskownicy.


tematem jest to, co kochamy. wybór tego, co kocham nie zajął mi długo. z racji tego, że nie mam grupowego zdjęcia mojej rodziny i wszystkich przyjaciół, to pokazuję moją wielką (ogromną) miłość do... Serbii! trudno pokazać Serbię na jednym zdjęciu, więc jest symbolicznie - Plac Wolności (Trg Slobode) w Nowym Sadzie.






 to tyle na dziś. 
miłego dnia! :)

4 komentarze:

  1. uważam, że miętowy papier idealnie wpasował się w tematykę ślubną. piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna ! sama bym chciała taką dostać ;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...