2013-10-25

sweet

dzisiaj coś innego. nie o moich kartkach. a o moim kompletnym bziku. bziku na punkcie wszystkiego z motywem babeczek i muffinów. 
wczoraj dostałam od rodziców coś, w czym się z miejsca zakochałam. rozczuliłam się na samą myśl o mojej pięknej białej kuchni, w stylu shabby chic i tym, jak ten prezent będzie się tam pięknie prezentował. 
oczywiście moja shabby chic kuchnia jeszcze nie istnieje. podkreślam - JESZCZE. ale wyposażenie już coraz pełniejsze. nie martwcie się, nie pokażę Wam całej kolekcji moich kubków i filiżanek (chwila, ile to ich już jest... na pewno kilkanaście). chciałam Wam pokazać kilka innych drobiazgów. bo na razie leżą w szafie i czekają, aż któregoś pięknego dnia zaparzę w swojej kuchni herbatę, porozlewam do kubków i postawię na stole talerz ze świeżo upieczonymi muffinkami ubrana w ten śliczny różowy, muffinowy fartuszek. tak wiem, tradycyjnie jakoś tak wyszło, nienowocześnie ;-) ale cóż poradzę, że to mi się właśnie marzy. długie wieczory przy herbacie i zimne poranki przy gorącej kawie. eh...



to rzeczony prezent. ceramiczny czajnik elektryczny, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! uwaga, zdradzę Wam sekret - do nabycia w Biedronce!


a to kilka (zaznaczam KILKA, kolekcja obejmuje znacznie więcej... rękawice, koszyczki na chleb, ścierki etc.) drobiazgów, które są dla mnie wyjątkowe dlatego, że je od kogoś dostałam. "czapa" na czajnik - urodzinowy prezent od Gosi i Mady, talerzyk przywiozła z Londynu Barbara (a właściwie dwa), fartuszek przyszedł pocztą z Holandii od Iwony, a podkładka... hej, właściwie komplet podkładek dostałam sama od siebie ;-)


a na koniec... takie słodkie body niemowlęce :-) prezent od cioci Ani dla małego Igora lub małej Anusi. jest absolutnie przesłodkie i zachwycające! (imiona małych bohaterów nie zostały z nikim skonsultowane, a już na pewno nie z potencjalnym ojcem, więc mogą ulec zmianie ;-) ) 

do tego dochodzi jeszcze kolekcja muffinowej biżuterii... i długo można by wymieniać. zeszyty, kalendarze... och, można "upolować" tyle fajnych rzeczy... :-) 

trzymajcie się! :-)

3 komentarze:

  1. oh! poczułam już klimat tej kuchni :D i mam nadzieję, że będę mogła być częścią niektórych długich wieczorów przy herbacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 31 yr old Software Consultant Courtnay Nevin, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Red Lights and Skiing. Took a trip to Himeji-jo and drives a Alfa Romeo 8C 2900B Pinin Farina Cabriolet. Wiecej informacji o autorze

    OdpowiedzUsuń
  3. 45 year old Data Coordiator Hermina Whitten, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Blacksmithing. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a 600SEC. ta strona

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...