2013-08-03

baby, it's HOT outside!

cześć,
roztopiliście się już? ja prawie. nie wiem jak długo jeszcze utrzymam stałą konsystencję, ale nie narzekam. bo jak już chcę powiedzieć: "mogłoby się to lato skończyć!" to przypominam sobie, jak sypnęło śniegiem na Wielkanoc i gryzę się w język. 

dawno mnie na blogu nie było. w międzyczasie udało mi się stworzyć może 2-3 kartki, ale chyba nawet nie doczekały się specjalnego upamiętnienia na fotografii. nie miałam czasu. praca, praca, praca i takie tam inne przyjemności ;-) nie mam sensownej wymówki, po prostu sama nie wiem, kiedy to zleciało!

wczoraj się szarpnęłam na natychmiastowy wydruk kilku zdjęć w Rossmannie i od razu postanowiłam je wykorzystać. jakoś tak zaczęły mnie już paluchy świerzbić, żeby coś zrobić. więc przedstawiam. 

trzymajcie się i wytrzymajcie! :)











1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...