2013-08-20

summer mishmash


hello, hello. 

z niecierpliwością czekam na kuriera. ma mi przynieść... w końcu... album na scrapy! w międzyczasie powstał więc LO z Adriatykiem w tle. 


wszystkich LO'sów nazbierało się już kilkanaście. oto mój, całkiem pokaźny jak sądzę, zbiór. 



zanim się doczekamy na przesyłkę, chciałam się pochwalić jeszcze innymi nowościami. oto, co znaleźć można w lumpie: 


a wszystko w iście lumpowych cenach! podobno to wcale nie takie rzadkie zjawisko w dużyyyych lumpeksach, ale mnie jednak zaskoczyło. i ucieszyło oczywiście. misiu panda rozczulił mnie totalnie. a pieczątka świetnej jakości, zdecydowanie warta więcej niż 3 zł! zobaczcie, jak się pięknie odbija: 


żegnam Was więc misiem-słodziakiem.
pa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...